Minor ISDC op Curaçao - Reisverslagen van Anouk Rutten - WaarBenJij.nu Minor ISDC op Curaçao - Reisverslagen van Anouk Rutten - WaarBenJij.nu

Minor ISDC op Curaçao

Ik volg een minor van de HAN op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

24 December 2015

Op zoek naar een stal..

12 December 2015

Nog een maandje..

03 December 2015

Wist je dat...

13 November 2015

Boem is HO, bezoek, kedeng kedeng en tradities!

22 Oktober 2015

Bouwvakkers, leguanen en hele lieve buren!
Anouk

Hoihoi, Ik ben Anouk en ik kom uit Gennep. Ik volg de opleiding SPH en zit inmiddels in mijn vierde jaar, ja ik ben bijna afgestudeerd. Maar voor het zover is ga ik eerst een minor volgen op Curaçao en op deze blog kun je mij blijven volgen. Ik zal proberen zoveel mogelijk te posten :)! Veel leesplezier en veel plezier met de hollandse herfst en winter :)! Liefs Anouk

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5807

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 08 Januari 2016

Minor ISDC op Curaçao

Landen bezocht: